Moet je je afspraak onverhoopt afzeggen? We willen je vragen om je afspraak minstens 24 uur van tevoren te annuleren zodat wij deze op tijd kunnen herboeken. Lukt het niet de afspraak 24 uur van te voren af te zeggen, dan zijn wij genoodzaakt 50% van de kosten van de langere behandelingen bij je in rekening te brengen. Ons Team houdt deze tijd tenslotte speciaal voor jou vrij.
Bij House of B. werken wij met een ‘vanaf’ prijs. Een extra product of tijd die aan de behandeling kan worden toegevoegd zullen we, voordat de behandeling gestart wordt, met je bespreken. Zodoende kunnen wij de prijs onderbouwen en is er bij het afrekenmoment duidelijkheid.
Niet tevreden over jouw kleur of kapsel? Wij geven je een garantie van 14 dagen. Kleurgarantie alleen bij gebruik van de juiste producten. Kleurgarantie is niet van toepassing op andere wensen en / of andere keuze van kleur. Wanneer je binnen 14 dagen contact opneemt met de salon, plannen we graag een service-afspraak in. We maken jouw kleur of kapsel dan zonder extra kosten helemaal naar wens.
Wij zijn niet verantwoordelijk als er tijdens een behandeling verf terecht komt op kleding. Kostbare kleding dragen tijdens een behandeling is te allen tijde op eigen risico. Beschadigingen / vermissing aan / van je eigendom zijn niet voor onze verantwoordelijkheid. Wij werken zo netjes mogelijk, Wees verstandig met dure kleding, sieraden, apparatuur etc. en let op wat je draagt.
House of B. is op geen enkele wijze verantwoordelijk voor spullen die kwijt raken. Let te allen tijde op je eigendommen of zorg ervoor dat je geen kostbare spullen meeneemt tijdens de behandeling.
Aangezien wij werken in tijdblokken, is het van belang om op tijd aanwezig te zijn voor de afspraak. Indien je meer dan 15 minuten te laat bent, dan zijn wij genoodzaakt de behandeling in te korten. De volledige kosten zullen wel in rekening worden gebracht.